torsdag 31. mai 2012

Puff i sommerfarger

 Hurra for sommeren!
De andre puffene har vel båret preg av 
årstiden de ble sydd i.
Derfor var det herlig å sette sammen nye stoffer
 til en mer sommerlig utgave denne gangen.


For en liten stund siden hadde jeg bursdag. To venninner ga meg et kort hvor det sto at de skulle komme og hente meg tidlig en morgen. Turen skulle gå til Kristiansand til Stoff og Stil. (Det er snaue tre timers kjøretid herfra) Lunsj og middag på veien fikk jeg også. En skikkelig luksusgave! Dette fikk vi altså gjort sist fredag, og det var deilig å få fylt på med nye fine stoffer. (Det er nemlig dårlig med stoffbutikker i mils omkrets her, men i Kristiansand syns de ikke synd på oss. De hadde nemlig i alle år kjørt motsatt vei for å gå på IKEA) 
Tusen takk for en super dag!


3 kommentarer:

  1. Det var ein sommerlig og fin puff!:)

    SvarSlett
  2. Jeg har jammen en forsinket bursdagsgave som ligger og venter på deg, jeg også. Fine farger i puffen!

    SvarSlett
  3. Puffer har jeg ikke greie på, men den så flott ut.

    Ottar

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen:)